جمعه ۲ آذر
علامت سؤال شعری از علیرضا ناصح
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ شماره ثبت ۱۴۷۷۸
بازدید : ۱۱۲۲ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا ناصح
|
شب که میشه با علامت سؤال ، روی تخت
می کنم من عشقبازی!
صبح که میشه یک علامت سؤال ، صبحونه
می خورم میشم راضی!
بعدشم میرم پی یک علامت سؤال
صبح تا ظهر و ظهر تا شب
فکر من همه اش پرِ با علامت سؤال
افتادم به تاب و تب
برمی گردم و علامت سؤال ، می زنم
خسته می خونم آواز
یاد و خاطر علامت سؤال ، اشک غم
می بره به چشمم باز
تا علامت سؤال می نشینم و می ریزم
مغزم و توی فرغون!
که درس و کار و زندگی من علامت سؤال
میشه و منم مجنون
می خورم و می خوابم و زندگی ، می کنم
خسته از این عشق و حال
معنی و هدف تو زندگی من ، بی خیال!
یک علامت سؤال
مهرماه 85
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.