جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
به نام او كه روشني بخش جان است
گاه...
نگاه قاب مي شود
"بر ديوار چشم"
خنده شكوفه مي زند
" بر دهان عشق"
قلب تاپ تاپش طبيعي نيست
حاذق خبر كنيد
اينجا كسي نيست
صبر كنيد!
صدا مي آيد!
راستي ببينم...
قلبـــــم كجاست؟!
پينوشت/ پر پروازش مي دهد عشق!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.