شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
بسکه غریبی شده غمنامه ی حیرانی ام
تشنه ترین زائر ِ تنهای بیابانی ام
بی تو چه سازد دل ِ افسرده ی من در قفس
هر نفسی پر شده از هق هق ِ بارانی ام
دَر من ِ من عشق تو دارد سر ِ رسوا شدن
شُعله کشد بر جگرم رقص ِ سر افشانی ام
ناجی خاموش ِمنی مژده ی وصلی بده !
شب بدَرد عشق ِتو با صبح ِدرخشانی ام
شعر ِشکوفایی من منتظر ِ یک صداست
تا بکشد سر به فلک شور ِ غزلخوانی ام
کرده هوایت دل ِ من شانه ی مهرت کجاست ؟
بوده سرم در بغلت وقت ِ پریشانی ام
آتش ِاحساس ِمرا با غزلی بَر فروز
تا بدرخشد چو (طلا) شهرت کرمانی ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.