جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهرداد میمند (مهرداد)
آخرین اشعار ناب مهرداد میمند (مهرداد)
|
خوب يادمان دادند ، هيچکس برادر نيست
وز قضاي دوران است ، بارمان برابر نيست
خوب يادمان دادند ، جنگل است اين دنيا
آنزمان که ميسوزد ، وقت خشک يا تر نيست
خوب يادمان دادند ، آنچنان که باور شد
اين اميد بيهوده ، همچنان مکرر نيست
از نگاه عابر ساحل، آن غريق خوشحال است
گرگ نيز ميدرد ، بره هم مکدر نيست
من هنوز ميگويم، عطر گل تماشائي است
گرچه لاله را ديدم، هيچ هم معطر نيست
در تضاد باور من ، اينکه در کنار من است
همسر است البته، البته که هم سر نيست
مثنوي به هم بافد، در بيان صورت يار
صورتش نشانم ده ، خنده زد ،مصور نيست
من هنوز افکارم ، بين خوب و بد ،گير است
گرچه خوب ميدانم ، بد ز ترس ،بدتر نيست
مهرداد ميگويد ، به گمانم که زير اين کاسه
نيم کاسه اي باشد، ديدنش ميسر نيست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.