جمعه ۲۵ آبان
هیچ کس مثل تو مشت دل ما باز نکرد شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۵۷ شماره ثبت ۱۴۵۳۰
بازدید : ۱۲۰۷ | نظرات : ۱۹۳
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
هیچکس مثل تو اینگونه سخن سازنکرد
هیچکس مثل تو شعر و غزل آغاز نکرد
هیچکس مثل تو بر طفل دبستانی ما
اینچنین زلف پریشان شده ابراز نکرد
وان سلیمان سبا با همه ی گوهر عشق
قله ی قاف غزل یک شبه پرواز نکرد
هیچکس مثل تو با چشم مسیحایی خود
بر تن خسته ی ما اینهمه اعجاز نکرد
قطره قطره ز دلم هیچکسی چشمه نساخت
نم نمک این همه گلواژه پس انداز نکرد
هیچکس در غزلم زیر و بم نغمه نگشت
خویش را با دل ما هیچ هم آواز نکرد
هیچکس مثل تو صد نامه ی ننوشته نبرد
هیچکس مثل تو افشای چنین راز نکرد
ماکه رسوای جهانیم، گذشتیم ، ولی ،
هیچکس مثل تو مشت دل ما باز نکرد
=====
به چشمانش...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.