شنبه ۳ آذر
تقویم رفتن شعری از آرزو حاجی خانی
از دفتر فصل موهای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۱۴۴۸۹
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۱۱۰
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
باواژه های این شعرم
گم کن ردپایت را
درجنگلی سرد
که معشوقه اش
لذت معشوق بودنش را
دربرگهای نم دار زیر گامهای تو
جستجو می کند
این پیداو گم شدن
سیکل کوچ پرنده ای ست
که تقویم دیواری آشیانه اش
روز تعطیلی رفتن ندارد
سرمای تنت
تمام برگه های رفتنم را
از جا کنده است
من هم مثل پرنده
ماندم با یک اتاق و
دیواری خالی ازثبتِ
حتی یک روز تعطیلی
برای رفتن…
....................................
لطفا دوستان نقدی بر این شعر داشته باشند.دوست دارم بیشتر بیاموزم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.