يکشنبه ۴ آذر
رقص غرور به روی کلمات شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ۰۳:۴۴ شماره ثبت ۱۴۳۴۵
بازدید : ۱۱۸۲ | نظرات : ۲۰۲
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
همه رفتند ؛
بیصدا
تو رفتی ؛
با هزاران
نُت ِ ناهمگون
حک کردم خاطرات را ؛
به روی ِ تندیس ِ
غربت ِ کلمات
رقصاندم غرورم را ،
به روی کلمات
و فرش حادثه ،
از بام ِ خانه آویزان
گذشتم ؛
از کوچه های ِ بن بست ِ
" طایفه ما " ،
واژه های ِ
شکسته به تب ِ هذیان را
کشاندم
به جاده تنهایی
با دعوتی مقدس ؛
سپردم به کوره ای داغ
شاخه های ِ آفت زده را ،
که سنگینی نکنند
بر قامت ِ تبدارم
و حسم ،
سنگسار ِ لبهای خموش
زنده کردم ؛
مرگ ِ ثانیه ها را
با عطر ِ اقاقی
و در هجوم ِ وحشیانه چراها
بسنده ،
به پیغامی
در سکوت
حال ؛
آزاد و رهایم ...
مانند ِ قاصدک و شاپرک
که پرواز می کنند،
بی هیچ دلیل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.