پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب ترانه ماندگار
|
ســــــایه
_______
زندگی
راهی است بی پایان و بس
در نوردیدن در آن دیوانگی است
زندگی ،
هیچ است و دیگر هیچ نیست
آشنایی ها همان بیگانگی است
................
زندگی
یا زنده بودن ،
مرگ ، مردن یانبون
این همه افسانه است
زندگی ،آه ...
در گذر گاه خیال و سایه ها
چون نگاه بی خیال چشم یک بیگانه است
_______
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.