يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
در دلم شور عجیبی است
کسی است درون منُ و می گوید :
این شور ، شور خدایی است ...
قدم میگذارم ،به فراسوی آرزوهایم -
در عالم رویایم ...
نشسته است دو فرشتهِ روی پاهایم
معبودم کنارم و تومثل همیشه -
شریک لحظه هایم ...
سر مست و خوشحالم
در حال نوازشِ دو فرشته ، در عالمِ رویایم ...
...
آخ ...
...
امشب از هر دو جهان آزادم
.
.
.
و تو میگویی در گوشم :
پاره دل ، این یکی "طاها" ی توست ...
این "نیایش" دخترت ، غنچه گل ، دنیای توست ...
...
آخ ...
...
در عالم رویایم ... !!!
*
*
*
حرف زدن درموردش خیلی سخته ... اونم برای امثال من که قرار بعد این بابا بشن !!
راستی بابایی ها ، بابا شدن چه طعمی ؟؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.