جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب مهرشاد احمدی
|
یه طرف :
دو تا چشم مونده به راه - پر حسرت ، پر آه -
غرق خواهش واسه یک لحظه نگاه
یه طرف :
دو تا چشم دلربا - همیشه چشمه ی عشق - صاف و زلال و بی ریا
یه طرف :
لبای خشکیده و سرد - پر خواهش ، پر درد -
تشنه ی قطره ی عشق - تشنه ی شیرینی و شهد
یه طرف :
شهد عسل - لبای سرخ آتیشی -
چشمه ی شیرینی - چشمه ی عاشق کشی
یه طرف :
یک تن سرد - تن خسته ، پر درد -
اوج خواهش - واسه عشق و کلی نوازش
یه طرف :
یه تن گرم و سفید - پاک و لرزون مث یه بید -
یه تن خوشگلو ناز - چشمه ی آرامش ، سرچشمه ی نیاز
یه طرف :
یه دل کوچیک و تنگ - پر از نیازای قشنگ -
پر التماس های شیشه ای - خسته از بازی الاکلنگ
یه طرف :
یه دل بزرگ و مهربون - یه دل پر از آرامش ، قشنگتر از رنگین کمون
یه طرف :
یه مرد همیشه مجنون - همون همیشه عاشق ، تا پای جون
یه طرف :
یه عشق پاک و رویایی - همون عشق همیشه ناز بهاری
یه طرف من :
که همیشه دوست دارم
یه طرف تو :
که همیشه همه ی داروندارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.