جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید علی شاه چراغ (غریبه)
آخرین اشعار ناب سید علی شاه چراغ (غریبه)
|
"چشمها را بايد شست" گفت سهراب، ولی
ناشنيديم و جهان وه كه چسان درگذر است
چشم ما تار و جهان در شبحی وهم آلود
عمر ناياب گران وه كه چسان در هدر است
اندكی دورتر از تيررس ديده تار
مجلس عيش و طرب وه كه چسان پر شرر است
ما به اندوه دخيليم و گرفتار حسد
مركب عشق و اميد وه كه چسان دربهدر است
تا دمی هست به اندازۀ يك لحظه نگاه
"ديدن جور ديگر" وه كه چسان پرثمر است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.