يکشنبه ۴ آذر
كودكي شعری از فرشته نرگسي
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۳۸ شماره ثبت ۱۴۱۱۸
بازدید : ۱۲۵۲ | نظرات : ۸۴
|
آخرین اشعار ناب فرشته نرگسي
|
فكرش را بكن
عروسكم را مي دهم بخواباني .
روي خاك مي نشينم !
كودكي مي شوم
كه ته مانده هاي نان مورچه ها را تا لانه شان مي برد ....
... تا مادرم مرا به زور نخواباند
يك بعدازظهر داغ را سر مي كشم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.