يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
موج دریایم میکشد دست نسیم
روی امواج خیالم وزشی را که ترنم دارد
و مرا باز به جریان انداخت
فکر سردر گمیت در میان قایق
بنشین ارام بر قایق خود
تا برم فکر تو رادر میان کوچه باغی زیبا
کوچه باغی که دران
بلبل از مستی گل می خواند
و گل از شور نوای بلبل
کوله باری سنگین وچه بی ارامش
میکشی بار خودت را بر دل
کمی ارام بگیر تا سبکتر باشد
کوله بارت بر دل
دفتر شعر ت بوددست مهتاب شبی
و چه زیبا بخشید
نور را
با پرتوی افکار قشنگت بر اب
ماهیان دریا جمع بودن همگی
تا که از پرتوی افکارت
بنگارند بر دل
خط زیبای فراسوی نگاهت در موج
برخیز و با یست تا نسیم
بگذرد از سر زلفت
وپریشان کند ان زلف بلندت
نفسی تازه بکش
تا که از جان و دلت
برود غم دلتنگی این خانه دور
با ارزوی بهترینها برای شما سروران و اساتید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.