جمعه ۲ آذر
بی هیچ اندیشه ای شعری از سعید نبهانی (تنها)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۵۶ شماره ثبت ۱۳۹۶۱
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر سعید نبهانی (تنها)
آخرین اشعار ناب سعید نبهانی (تنها)
|
آمدن از چه سود
که ما را نا خواسته به تاوان خواستنی ادامه می یابد
آمدن از چه سود
میان فرمان پذیری
می ماند بر ذهن
که خود ندانی سر آغاز کدام پایانی
بی معنای خویش
سر بر بالین کدام شب می گذاری
به امید آفتاب
که صبح تاریک است
چگونه قدر دانی میان کلامت
دست به سوی کدام خلق میبری
که خود ندانی و بی رضا شکر گذاری
و در میان این چند راهی هیاهوی کلام
سکوت خدای خویش معنای هیچ رضایتی نمی دهد
و تو می مانی و تو
بی هیچ اندیشه ی, امیدی.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.