جمعه ۲ آذر
بیچاره مردها شعری از سعید نبهانی (تنها)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۱۳۸۷۶
بازدید : ۱۰۹۱ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر سعید نبهانی (تنها)
آخرین اشعار ناب سعید نبهانی (تنها)
|
❊بیچاره مردها❊
اگه تیپ بزنن میگن معلوم نیست با کی قرار داره؟
تیپ نزنیم
میگن اصلا سلیقه نداری!
زیاد بگن دوست دارم
میگن باز چه نقشه ای تو سرشه
نگیم دوستت داریم میگن پایه کسی وسطه؟
زیاد بخندیم میگن دیونه شدی.
نخندیم میگن چه مرگته؟
شام بخوایم میگن مگه نوکر اوردی
شام نخوایم میگن معلوم نیست با کی شام کوفت کرده
دوستانه گرامی محض شوخی این طنز رو گذاشتم
یکوقت خدایی نکنه جسارت به کسی نشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.