جمعه ۲ آذر
لختی آرام ...کمی سپید 3 شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر رسم نو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۴۳ شماره ثبت ۱۳۸۷۹
بازدید : ۹۷۹ | نظرات : ۹۷
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
1-
ساز ِدل ِمن ناکوک شده
یا هارمونی ِچشمک زدنهایت متغیر
ستاره ی انجمنم
چرا ...
در مدارِ نگاه عطشناکم
نمی رقصی ؟
2-
قوس ابروها که بالا می کشی
یعنی شکارم
و تو ...
غزال پرسان نیازم را
با تیر مژگان می زنی؟
3-
لبریزم از دلدادگی
از عشق
اما
از برق چشمانت هراسانم
باران چشمم تا مدام است
بتاب
رنگین کمانم کن
4-
وقتی که طوفانی شدی
زورق بی تاب دلم
ترک برداشت
دریای امیدم
حالا ... پارو می زنم ترسان
هراسان
تا... ساحل آرام چشمانت.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.