شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
احساس تو
بهترین بهانه
برای اختراع تلفن بود
بل
از من خواسته بود
احساس تورا
ازبین تارهای حنجره ی فیزیکدانت
کشف کنم.
آه ، چه نسیمی دردستان قاصدکها
دربین دیوارهای صنوبری خانه ام
می پیچد،
وقتی تلفن زنگ می زند.
پاهایم
لابه لای پایه های میزشام
دستانم
درکنارشومینه
صدای الو...الوگفتن تورا
درآتشدان
می غلتاند
هنوزدارم
عطرپایانی غذایم را
می بلعم
فانوس
ازروی لبهای سالاد
خاموش می شود
ازپشت خط خیالاتت
سس ادراکت رابریز
ادیسون
پسرباهوشی بود
حتی وقتی از مدرسه
اخراج شد
می دانست
حس حضورتو
چگونه دیوارهای خانه ام را
ازخودبیخودمی کند
صبرکن
من هنوز تمام خطوط احساست را
اختراع نکرده ام که تو عاشق شدی
زودبود
احساسات
قبل از اختراعات
به ثبت برسد
آه، چه بارانی با یقه های طوفانی اش
سقف شعرم را
بامخابرات لبهایت
زمزمه می کند
آه
وآه...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.