سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 10 آذر 1403
  • شهادت آيت الله سيد حسن مدرس، 1316 هـ ش و روز مجلس
29 جمادى الأولى 1446
    Saturday 30 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      شنبه ۱۰ آذر

      قلب من💔

      شعری از

      معصومه درگاهی

      از دفتر شعرناب نوع شعر نثر و انواع آن

      ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۴۰۷۰
        بازدید : ۸   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر معصومه درگاهی
      آخرین اشعار ناب معصومه درگاهی

      نمیدانم‌ چ حمکتی‌است نمیدانم،ماندن‌یا رفتن
      اصلا امدی؟آمدم؟ 
      ک نرفته ،نیامده‌تصمیم‌رفتن‌داری،‌من‌هنوز‌در‌روز
      های‌ خوب و خاطره های زیبایت ماندم
      ماندنی‌از‌جنس‌بلور‌ از جنس شکستن من هنوز ب جان گفتنت‌
      عادت نکرده‌بودم‌
      کاش زودتر می‌آمدی ب قول میثم‌ابراهیمی‌ک‌میگف‌تو از کجا ب من رسیدی ک دیر اومدی،زود میری
       من ب نبودت عادت ندارم....
      راستی ب بودنت هم عادت ندارم معلق بودی ،بودی اما نبودی
      حس میشدی اما بی حس بودی 
      بودی اماااا کافی نبودی
      حال نمیدانم بابودنت‌خوش باشم ک مدت زیادی نبود 
      یا با نبودنت‌کنار بیایم ک خودرا میشناسم‌،نمی‌توانم!
       
      اگر‌امدی‌ک‌بمانی‌،رفتنت‌برای‌چه‌بود‌
      اگر قرار بود بروی امدنت‌برای‌چ بود
      مشخص نیست 
      تکلیفم با خودم را می‌گویم
      نمیدانم‌ناراحت‌باشم‌ک‌بهانه رفتن داری 
      یا شاد باشم ک هرچه خوشی‌داشتم‌با تو داشتم
       
      تمام تمامم‌را ،احساسم‌را ،ارامشم‌را عشقم‌را برایت گذاشتم 
      نگفته بودی قرار رفتن داری؟!!
       
      کاش‌وقتی قرار بود بیایی میگفتی ک میروی‌
      کاش‌کمتر‌جانم‌میگفتی‌
      کاش‌بیشتر ‌دعوا‌میکردیم‌
      کاش‌اصلا‌قهر‌میکردیم‌
      ک‌حال‌کمتر‌وابسته‌ات‌میشدم‌
      چمدانت‌را ارام‌تر‌روی‌زمین‌بکش‌
       
      قلب‌من‌دراوست‌ می‌شکند💔
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      ساسان نجفی(سراب)
      ۲ ساعت پیش
      درود بر شما..
      زیبااااست..
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      3