شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدهادی زارع(سلام)
آخرین اشعار ناب محمدهادی زارع(سلام)
|
السلامعلیکیافاطمهالزهرا
شنیدنشچهتلخه
حدیثیاسونرگس
بگمازاونپسرکهسرخاکتمیشینه
باگریههاینازشهیگلیاسمیچینه
میگهکهمادرمن
سایهروسرمن
ماهردوبینشونیم
همدلوهمزبونیم
توروزگارغربتدردهمومیدونیم
ببینکهاینزمونه
دنیاپرازجفاشد
بیمهروبیوفاشد
ازداردینرهاشد
روپایههایظلموآشوبوغمبناشد
مادربرامدعاکن
خدا خدا خداکن
زودبرسهظهورم
اگرچهکهصبورم
کهبعدشامظلمت
خورشیدصلحونورم
پاشوچادرتروسرتکن
یهکاریبراهمسرتکن
میبینیکهسرداربیلشکرم
توجنگولایتبمونیاورم
ایمهمنظومهسلام
کوثرمعصومهسلام
حضرتمنصورهتویی
کشتهءمظلومهسلام
ایامعزاداریفاطمهسلاماللهعلیهابرشماتسلیتباد
محمدهادیزارع(سلام)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما..
زیباااااست..