پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
تو یه چیزی داره چشمات
که منو دیوونه کرده
برقِ چشمای قشنگت
توی این دل خونه کرده
تو تموم عمرم هرگز
کسی مثلِ تو ندیدم
من نمیدونم چجوری
به مسیرِ تو رسیدم
اگه عاشقی گناهه
اگه حسم اشتباهه
منو از خودت نرنجون
منی که بی سرپناهه
عاشقی قسمتِ من شد
توی دورانِ جوونی
الهی دورت بگردم
الهی برام بمونی!
اگه عاشقی گناهه
اگه حسم اشتباهه
منو از خودت نرنجون
منی که بی سرپناهه
علیرضا صانعی ✍️
آبان ماه ۱۴۰۳ 🍁
|
|
نقدها و نظرات
|
درودی دوباره " یه چیزی داره چشمات منو دیوونه کرده" زیبا تر و خوش آهنگ نیست؟ | |
|
سلام و درود خدمت شما
ممنونم از توجه شما جناب استکی به آثار بنده
با عرض پوزش باید بگم خیر! چون این ترانه بر اساس یک ملودی ذهنی نوشته شده و ایراد وزنی نداره. | |
|
عرض ادب و احترام خدمت شما سپاسگزارم🌹🙏 | |
|
سلام و درود خدمت شما خیلی ممنونم ازتون
اتفاقا اگه روی ملودی خونده بشه اون قسمتی که میگید، ناجور نیست و مشکلی نداره. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر ترانهسرای جوان
موفق باشید