سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 1 آبان 1403
  • روز آمار و برنامه ريزي
  • شهادت مظلومانة آيت الله حاج سيد مصطفي خميني، 1356 هـ ش
19 ربيع الثاني 1446
    Tuesday 22 Oct 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      سه شنبه ۱ آبان

      عشق اول

      شعری از

      نسرین سالک جباری

      از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۲۷۶
        بازدید : ۲۰   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نسرین سالک جباری
      آخرین اشعار ناب نسرین سالک جباری

      •°•°•°•°
      بر لبم نام تو بردم «عشق» آمد سرزده
      باخیال تو چه ساده هوشم از سر  پرزده 
      در میان جعد مویم گشته انگشتت اسیر
      بوسه میخواهد نگاهم،یک بده صد پس بگیر
      از سر عمد می‌شوم گم بار دیگر از خودم
      بردم از یاد آنچه بودم هر چه گفتی آن شدم
      از جوانی  تا به پیری، داغ عشقت  بر دلم
      از  ازل بود سرنوشتم حک شده بود برگِلم 
      میکند قلب، صد گلایه در خفا و  انجمن 
      عاشقت بود پس چگونه دور گشتی تو زمن
      از خدا کاش مرگ من را کرده بودی آرزو 
      شد تلف عمرم زحسرت خسته از هر پرس‌وجو 
      بی خیال هر گلایه، دل شده بی‌تاب تو 
      تو مرا امشب دعا کن،  بلکه دیدم خواب تو
      جنس شعر است شکوه‌ هایم‌ هرکجا که اسم توست
      هرچه عشق است در دل من  تا همیشه سهم توست 
      #نسرین‌سالک‌جباری
      ۲۸مهر۱۴۰۳بداهه
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      ۴ ساعت پیش
      زیباست و بااحساس خندانک
      درود بر شما بانوی عزیز خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      ۹ ساعت پیش
      باعرض سلام
      شعرزیبایی خواندم
      همیشه برقرارباشید
      درود برشما شاعر گرامی
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      1