يکشنبه ۴ آذر
چه کاری شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ۰۹:۳۱ شماره ثبت ۱۳۲۶۳۷
بازدید : ۵۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
زلف پریشانت چه کاری داد دستم
چشم سخندانت چه کاری داد دستم
گیرم خبر از نازچشمانت نداری
آننامسلمانت چه کاری داد دستم
حافظ دلم بر سعدی چشمت نظر داشت
شوق گلستانت چه کاری داد دستم
گر شیخ صنعان در عبادت هم که باشم
چاک گریبانت چه کاری داد دستم
بلقیس بودم در سبا بی قید و آزاد
پیکسلیمانت چه کاری داد دستم
بردی و غارت کردی و انصاف این نیست
پای گریزانت چه کاری داد دستم
شان نزول چشم تو از آن اول
میل دبستانت چه کاری داد دستم
گیرم که آغوشت عطش را چاره باشد
بوی بهستانت چه کاری داد دستم
در واژه ها هرگز نمی گنجد چها کرد
چاه زنخدانت چه کاری داد دستم
مجنون شدم، تشنه، تماشا، چشمانت
چشم بیابانت چه کاری داد دستم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین وپر معنا
سروده اید
🌹🌹🌹🌹🌹
رقص قلمتان ابدی