"بِسم الله الرّحمن الرّحیم
خیر و برکت باز می آید به ایران غم مخور
با دِرایت می رسد اوضاع به سامان غم مخور
در معیشت مانده ای با این گرانی ها ، قبول
این شکم قانع شود با لقمه ای نان غم مخور
هرچه می باشد گران باید که تحریمش کنیم
در نهایت می شود مفت و فراوان غم مخور
چون فرج حاصل شود از رحمت پروردگار
سفره ها رنگین شود با مرغ بِریان غم مخور
زندگی هم گاه سرد است و زمستانی زِ غم
بعدِ سرما می رسد فصلِ بهاران غم مخور
این سه مصرع را بخوان از حافظ شیرین سخن
((کلبه یِ احزان شود روزی گلستان غم مخور
چرخِ گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور))
سکّه و پولی که صادر گشته است از زیرِ میز
می شود آتش به جان رشوه خواران غم مخور
عارفی گفتا اگر از غصّه ها هستی مَلول
زندگی زیبا شود با عشق یزدان غم مخور
با سُجود و عشق وایمان، چشمِ گریان،با دعا
می رود قحطی، می آید لطفِ باران غم مخور
موجِ سنگینِ بلا می آید از هر سمت و سو
گر تو را مهدی ست کشتیبان زِ توفان غم مخور
((اللّهم صلِّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم ))
امید بخش و زیباست