پنجشنبه ۱ آذر
هویت ، تنها شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۰۶ شماره ثبت ۱۳۲۵۸
بازدید : ۱۰۸۹ | نظرات : ۱۱۹
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
آلودگی ِ افکار ؛
وارونگی ِ رفتار
ماسکهای ِ رنگی ؛
ترفندهای ِ رسمی
- هُویت –
تعطیل است
به وقت ِ
- انسانیت –
==============
تنها ؛
دو بخش است
" تن ِ " من
که
" ها " می کشد
هَر دَم ؛
پشت ِ پنجره
غربت
و
غرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.