چهارشنبه ۷ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی ملکی الف
|
یک غزل و دو رباعی از مهدی ملکی الف همراه با عنوان
بعد از تو
بر خاکم و بی بال و پرم بعد از تو
دریاب مرا ... خون جگرم بعد از تو
دیوانه و دلتنگ و خرابم ای عشق
یکباره چه آمد به سرم بعد از تو
برگرد که در آتش غم میسوزم
تب کرده تمام پیکرم بعد از تو
تار است جهان به چشمهایم دائم
کم سو شده چشمانِ تَرَم بعد از تو
پیوسته مسیر زندگی دلگیر است
با حسِ بدی همسفرم بعد از تو
خیالی آرام
درمانِ منی به دردهایم ای عشق
با عطر تو ناب است هوایم ای عشق
شاعر شدهام که با خیالی آرام
از نازِ نگاهت بسرایم ای عشق
نافرجام
آوارهی یک قصهی نافرجامم
عمریست شبیهِ مُردهی ناکامم
من ماندم و خاطرات و سرگردانی
ای وای که تا همیشه ناآرامم
شاعر: مهدی ملکی الف
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین وزیبا بودند
دعوایشان نشود؟