جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
آخرین اشعار ناب مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
|
به سرایدار خانه مان سپرده ام
کفشهای کوچه که جفت شد
گوش به زنگ ِ نگاهی دور دست بماند
و نشانی ساده ام را
به بند ِ رخت ِ حیاط بیاویزد !
گفته ام
لب ِ پنجره که بخارد
کسی نشانی ام را
از آستین ِ همیشه خیسم خواهد گرفت !
می بینی بانو !
آمده ای و ُ
من هنوز برایت نشانی می گذرام !
هنوز ته مانده ی خیس ِ آستین ِ انتظار را
به بند بند ِ شعر گیره می بندم ،
جوری آمده ای که انگار نیستی !
نزدیک تر از چشمی و دور تر از آسمان
آه ......
خورشیدک ِ من !!!
حالا که نزدیکی و دور
حیرتم آنقدر شاعر شده است
که سرگیجه ی آفتابگردان را
برای لفظ ِ سرد ِ باغچه
توجیه ِ شاعرانه بیاورد !
اصلا بگذار پچ ِ پچ ِ کلاغان حیاط هم
گیج ترم کنند !
شاعرترم !
غریبانه تر از ریزه ی رویا !
من
به همین بغض ِ تشنه ای که با تو .... بی تو افطار می شود
دلخوشم بانو!
م.ی لولی وش / از مجموعه کبوترانه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.