دوشنبه ۲۸ آبان
من شعری از یسرا طهماسبی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۱۳۲۱۷۵
بازدید : ۸۷ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر یسرا طهماسبی زاده
آخرین اشعار ناب یسرا طهماسبی زاده
|
درود و عرض ادب
ًً"بغضی درون حنجره جا مانده بود و من"
دردی میان سینه ی ما مانده بود و من
شب بود و یک دنیا سیاهی،بغض بی پایان
بیچاره دل بی جا و ماوا مانده بود و من
چشمم پر از اشک و نگاهم پر ز طوفان بود
شاید که دل تنها و بیتا مانده بود و من
یک تن میان سایه ها بی تاب می رقصید
آهم میان آینه ،ها ، مانده بود و من
چون برگ خشکی در خزان ارزوهایم
اندوه و آه و اشک تنها مانده بود و من
شعرم میان تلخکامی از نفس افتاد
خِیلی ز معنی های بی جا مانده بود و من
#یسرا طهماسبی زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست