دوشنبه ۵ آذر
حرف ناگفته دل شعری از سعید عرفانی عرفان
از دفتر برای تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶ شماره ثبت ۱۳۱۹۳۷
بازدید : ۷۲ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سعید عرفانی عرفان
آخرین اشعار ناب سعید عرفانی عرفان
|
گاهی یک بغض فرو خورده مرا
راه نفس میگیرد
حرف هایی که نگفته به دلم مانده هنوز
به که باید گفتن
آنکه باید نشنید
گفتگو با دگری هم که مرا
رغبت نیست
حرف دل را نتوان گفت به اغیار همی
حرف دل زمزمه ای شیرین بود
که ز بس گفته نشد
که ز بس ماند به دل
عاقبت چون گل نشکفته به سرمای خزان پر پر شد
و نشانی دگر اندر دل من هیچ نباشد ز سخن
در دلم مانده کنون مشتی شکایت و گله
گله از دست خودم
گله از دست تو و دست دلم
و شکایت ز همه
دل من یخ زده و خاموش است
دل من در سوگ است
دل من در سوگ
همه آن حرف و حدیثی است
که با تو به اشارات سخن میگفتم
و فقط بود سکوت پاسخ آن
یا به بیراهه زندن هایی که انگار
ندانستی که مقصود تویی
و گهی لبخندی
یا که یک قطره اشک
دل من در در سوگ
حرف هایی که نگفت با دگری میگرید
دل من بسکه سخن با تو نگفت
بس که آهسته و آرام در این گوشه تنهایی نشست
دل من سخت شکست
دلتان شاد ز هر رنج و غمی
ولی ای کاش که بعد از دل من هیچ دلی
حرف ناگفته نماند به دلش
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سرور گرامی .ممنون از حضور سبزتان 🙏🥰❤️ | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری از لطف بی دریغ تان 🙏🥰❤️ | |
|
ممنونم دوست گرامی و ارجمند از حصور صمیمانه تان 🙏🥰❤️ | |
|
سپاس از توجه ویژه و صمیمانه شما 🙏🥰❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود