پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
مسیر طولانی تری
پیش پای دلتنگی بگذار
تا هزاران ناممکن در رحِم زندگی
شمایلی از عشق بگیرد؛
تکه هایت را
کنار معشوقِ موزونت
آنچنان بچین
که از لمس آغوشش
دامان شعرهایت، گر بگیرد...
#بهـــارهطــــلایــی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مکن زغصه شکایت که درطریق طلب
به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید
#حضــرت_حــافــظ
|
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم عزیزم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
درود و سپاس بانوی مهربونم❤❤🥰🥰🥰
دیگه چیزی نمی تونم بگم در برابر این همه مهر و عشق🤗🤗🤗❤❤❤❤❤❤❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥 | |
|
درود و سپاس ادیب بزرگوار نگاهتون زیباست
🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس مهرتون
🙏🙏🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از نگاه و مهرتون زیبانگاهید
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و سپاس ادیب ارجمند سپاس از لطف نگاهتون، قدردانم
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و سپاس ادیب ارجمند زیبانگاهید
🌷🌷🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خدایی حرف نداره شعرات... از صمیم قلبم میگم
درود بر بانو طلایی عزیزم
بیریا و دلنشین میسرایید
روز پر خیر و برکتی داشته باشید