دوشنبه ۲۸ آبان
پاییز شعری از یسرا طهماسبی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۱۳۱۳۴۹
بازدید : ۸۱ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر یسرا طهماسبی زاده
آخرین اشعار ناب یسرا طهماسبی زاده
|
باز باران و باز شبگردی
خیس کرده دو چشم فاصله را
باز در زیر چتر تنهایی
شرشرآب شسته حوصله را
تا رسیدم به مرز خاطره ها
یاد عشقت به سینه ام افتاد
فکر بیداد تو در آن ایام
محو شد نام عشق را همه برد
با دل خسته روح شبگردم
چشم در راه نور می دوزم
در تب عشق بی سرانجامت
مثل آتش دوباره می سوزم
هیچکس جز دلم نمی داند
آخر قصه بی سرانجام است
در لب ساحل نگاه تو
مامنی نیست دانه و دام است
گریه ی باد و سوز پاییزی
سردی شب ،سکوت همراهم
مثل دلگیری شبی ابری
بسته راه گلو ،تب آهم
یسرا طهماسبی زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیز