پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
دست هایم را بردار
تا با هم ماندن را
به رخ رفتن بکشیم؛
حرف های عریان
در بی بند و باری لبها
مدیون آغوشمان شوند
و سند دلبریمان
کفر را
دامنگیر ایمان کند؛
مسیرِ هم قواره یِ خواهش
شاهدِ نکاحِ سرانگشتانِ نمناک
سلول به سلول
با عطر تن هامان درآمیزد
و بهشت
این چنین واجب شود
بر ایمانِ ممنوعه یِ ما....
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب شاهزاده خانوم مهربانم❤❤
سپاس از نگاه زیباتون، قدردانم🙏🙏🙏🙏❤❤❤❤🥰🥰 | |
|
بانو عجم عزیزم درود و احترام❤❤❤
سپاس از نگاه زیباتون، قدردانم🙏🙏🙏🥰🥰❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار 🌷🌷
سپاس از حضور ارزشمندتون🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار 🌷🌷
سپاس از حضور ارزشمندتون🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و سپاس ادیب بزرگوار 🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند🌷🌷 سپاس، عالی نگاهید مهرتون مانا
🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب مریم بانوی عزیز❤❤❤
سپاس از محبت همیشگی و دعای قشنگتون🙏🙏🙏❤❤
| |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از نگاه زیباتون
🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و سپاس بانوی مهربان🙏🙏❤❤ | |
|
درود و سپاس ادیب ارجمند
🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و سپاس بانوی مهربان🙏🙏❤❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر بانو طلایی عزیزم
شاد باشید