پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
"زندگی" رو به پایان بود
آنقدر مدرن،
که تنهایی بوی رفتن می گرفت؛
ابتدایش رفته رفته
سایه می انداخت روی انتهایش
سر به زیر و آرام؛
خودش را وارسی می کرد
در عمقِ نگاه هایی
که انکار را، از حفظ بودند
و مدام
با آوازهایی لکنت گرفته
می خواندند:
*می نشاند چرخ، هرکس را به جای خویشتن*
#بهـــارهطــــلایــی
#مصرع_ستاره دار_از_صائب_تبریزی
🌺
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌷🌷
سپاس محبتتون🙏🙏🙏🌷 | |
|
☘️🌼🌺🌻🪻☘️🌼🪻🌺 خوش آمدید 🌹❤️ 🌻☘️🌼🪻🌺🌻☘️🌼🌺
| |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند🌷 سپاس از حضور ارزشمندتون، زیبانگاهید🙏🙏🙏🌷🌷
واکاوی بسیار بجا و ارزشمندی ست، قدردانم🙏🙏🙏 | |
|
درود بر شما ادیب ارجمند
سپاس محبتتون🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
☘️🌼🌺🌻🪻☘️🌼🪻🌺 خوش آمدید 🌹❤️ 🌻☘️🌼🪻🌺🌻☘️🌼🌺
| |
|
درودها شعربانوی عزیزم❤❤❤ ایام بر وفق مراد دلتون🌷🌷
سپاس از نگاه زیبا و حضور ارزشمندتون🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و مهر شعربانوی عزیز❤❤❤
سپاس، زیباوجودید🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
☘️🌼🌺🌻🪻☘️🌼🪻🌺 خوش آمدید 🌹❤️ 🌻☘️🌼🪻🌺🌻☘️🌼🌺
| |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و سپاس جناب کیانی ارجمند🙏🙏🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود