يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر خدیجه وفایی راد ( غریبه)
آخرین اشعار ناب خدیجه وفایی راد ( غریبه)
|
سپاس میگویم کردگار پر مهر را که توفیق خدمت در ردایی را به انسانیتم بخشیده ،که اگر به درستی به وظیفه ام عمل کنم در زمره ی رسولانش قرار میگیرم ؛چرا که دغدغهی شاخص پیامبران الهی روشن کردن نور دانش و تفکر در اذهان بشریت در طی اعصار مختلف از بدو خلقت انسان بودهاست و کار معلم جز این نیست.
امیدوارم بتوانم حافظ قداست این امر باشم.
هفته گرامیداشت مقام معلم را به همهی معلمان پر تلاش وادی تعلیم تربیت شاد باش عرض میکنم.
مقام رسالت از آسمان داری
بنای تفکر ز بهر جان داری
درون سینه ات از عشق مالامال
جهاد تعلم به هر زمان داری
دلیل رسیدن به هر مقام و جلالی
تویی که دغدغهمند تحول حالی
دوباره ترنم برسان تو به جانم
که نشسته به در متعلم تالی
صلابت روحت شبیه کئوف است
نتابی اگر تو شبانه خسوف است
نبودم اگر متلمذ خوبی
تو ببخش که تمامت کنام رؤوف است
«واژهی کوه در زبان اوستایی کئوف بوده است»
|
|
نقدها و نظرات
|
درودی متقابل سپاس از الطاف بیکرانتان مانا باشید به مهر | |
|
درود بر استاد گرانقدر مانا باشید به مهر | |
|
🌸بِسمِ اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم🌸
🌷سلام و درود بیپایان🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
معصومه یعنی عشق .. معنای محبّت معصومه یعنی عطرِ الله و طَراوت
معصومه یعنی دخترِ باب الحوایج معصومه یعنی خواهرِجانشاهِ رَءافت
معصومه یعنی یاد زهرا یاد زینب معصومه یعنی آسیه ..حسِ شهامت
معصومه یعنی دلبری با چشمِ بیدار معصومه یعنی حُسنِ دیدارِ سعادت
معصومه یعنی که سفر تا مقصدِ حب معصومه یعنی طیِ راهِ استقامت
معصومه یعنی قَلبِ هَستی شوقِ بودن معصومه یعنی عزّتِ علم و شهادت
معصومه یعنی فَهمِ رویِش در بیابان معصومه یعنی لالهی دشتِ شَرافت
معصومه سردارِ رَشیدِ راستقامت معصومه اقیانوسِ آرامِ نجابت
🌷بااحترام 🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
❤️ آغاز دههی کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز زیبای دختر بر شما نابیان ارجمند و خانوادههای عزیزتان مبارک❤️
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
🌷
| |
|
درودی متقابل زیبا نگاهید بزرگوار وجود پر مهرتان مانا باد | |
|
درودی متقابل استاد زیبا نگاهید بزرگوار سلامت باشید | |
|
سلام و درودی متقابل سپاس از حسن توجه شما | |
|
درودی متقابل عزیزم مانا باشید به مهر | |
|
درودی متقابل عزیزم زیبا نگاهید مانا باشید به مهر | |
|
عرض سلام و ادب خدمت استاد گرانقدر زیبا نگاهید بزرگوار سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روزتون هر چند دیر ولی مبارک
شعرتون هم زیباست
روز پر. خیر و برکتی داشته باشید