جمعه ۹ آذر
گریه شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۷ شماره ثبت ۱۲۹۴۶۳
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
گریه
سهمم شده از بهار،گریه
در خلوت و آشکار،گریه
بی طاقتم و شده ست کارم
چون طفل به حال زار،گریه
شیون که نشد دوای دردم
مرهم شود و قرار،گریه
اندوه نرفت از دل امّا
شوید ز رخم غبار،گریه
کارم شده دائماً ز بخت و
از دست تو روزگار،گریه
ای ابر سیاه سوگواران
دارد ز تو اعتبار،گریه
در دفتر عاشقان نوشتند
پایان هر انتظار،گریه
لبخند دهد جواب،بهتر
گاهی ز هزار بار گریه
واسع تو مکن در این زمانه
چون شمع به هر مزار،گریه
سید علی کهنگی فروردین1403
|
|
نقدها و نظرات
|
ارادتمندم آقای عزیزیان بزرگوار،نظر لطفتان همیشه شامل بنده هست،سپاسگزارم | |
|
ارادتمندم استاد استکی عزیز،ممنون و متشکرم | |
|
قربان شما آقای ابراهیمی عزیز،سپاسگزار لطفتان هستم | |
|
سلام بر شما آقای آزاد عزیز،،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
سپاس از لطف شما خواهر گرامی | |
|
ممنون و متشکرم خواهر گرامی | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای نجفی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار زیبا👏👏🌺🌺