جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر افشین گل فرامرزی
آخرین اشعار ناب افشین گل فرامرزی
|
کلاف سردرگمی شده ام بی تو این روزها،
از هر طرف که می روم گره ای ساز می شود،
از واژه بگذریم همه می شود سکوت،
بگو تو با "سکوت" گره ای باز می شود؟!
من بی تو تا هزار سال گم کرده خویش را،
بی من تو پیله ای که پرواز می شود،
در دل نپرورده ام به جز مهر جان من،
با این سکوت،کشف این راز می شود؟!
گویند اعتراف چنین، کار مرد نیست،
گاهی غرور خود گره ساز می شود،
از صید و صیاد و دام و تور بگذریم،
یاری که نباشد رها،کی همراز می شود؟!
با یک نگاه پر ز مهر تو و طرح یک لبخند
در جان و دل من رفع هر نیاز می شود،
آری حقیقت است جنون بی دلیل نیست
وقتی به یک نگاه ساده اعجاز می شود
حاشا مکن که در گذر عشق از جنون
صد بار راه رفته سرآغاز می شود
کلاف سردرگمی شده ام بی تو این روزها،
آه این گره تنها به دست تو باز می شود
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی بزرگوار سپاس از حضور پر مهر شما مانا باشید | |
|
درود و سپاس بانو کاسیانی سپاس از حضور پر مهرتان پاینده باشید | |
|
درود | |
|
درود و سپاس از حسن نظر و توجه شما جناب بهلول برقرار باشید | |
|
درود استاد حاجی پوری بزرگوار سپاس از حضور سبز و پر مهر شما مانا باشید | |
|
درود و سپاس از حضور سبزتان جناب دزفولی برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.