سه شنبه ۱۵ آبان
صد پنجره آغوش شعری از مهنازخدا یاری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ۲۰:۱۹ شماره ثبت ۱۲۹۰۴۴
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب مهنازخدا یاری
|
صد پنجره آغوشم و از تو خبری نیست
صد چشم تماشا شدم از تو اثری نیست
من بی تو پر از دردم و دورم ز هیاهو
چون کوچه ی بن بست که از آن گذری نیست
انگار به خوردِ تن من رفته غریبی
شب های پر از ظلمت دل را سحری نیست
گفتی که بگو درد دلت را به دو خط شعر
دیوان غمم شرح دلم، مختصری ، نیست
بی تو نفسم حبس میان قفسی تنگ
این چلچله را بی تو دگر بال و پری نیست
صد پنجره در حسرت پروازم و افسوس
از وسعت آغوش تو اصلا خبری نیست
مهنازخدایاری_قاصدک
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را سپاس دوست گرامی🌹🌹🙏 مسابقه بداهه چیه جریانش ؟؟ | |
|
درود بزرگوار سپاس از لطف شما 🌹🌹 | |
|
زیبا خواندید و زیباتر سرودید 🙏🌹👌👌👌👌 | |
|
زیبا خواندید دوست گرامی سپاسگزارم🌹🙏 | |
|
عالی بود 😅😅😅سپاس از لطفتون 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با سکوت چتری خواهم ساخت
سایه گستر
عالمگیر
پناه بی پناهان .
عید سعید فطر مبارک
شما را به مسابقه بداهه سرایی استاد احمدی زاده عزیز و گرامی دعوت میکنم