يکشنبه ۲۷ آبان
یک شاخه شعر برای رز شعری از مسعود علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۳۸ شماره ثبت ۱۲۸۸۴۸
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مسعود علیپور
|
من می روم شاید تو برگردی
شاید منم تنها گناه تو
در دفتر املای صد برگت
شاید منم آن اشتباه تو
سکان من تنها بدست اوست
بیګانه ام حتی برای خویش
چون قایقی بر آب سرګردان
ګاهی عقب می راندم ګه پیش
من بی تو یعنی خواب بی رویا
من بی تو یعنی بید بی ریشه
یک ماهی عاشق میان آب
دلداده اما عمق یک شیشه
تو یوسفی و من حسود مصر
مغروری و دلسنگ چون آهن
یعقوبم و چشمی که مدتهاست
در انتظار بوی پیراهن
"خودکرده راتدبیرنیست" اما
عمرم بدون تو هدر رفته
من ماندم و صبری که مدتهاست
از کاسه ی عشق تو سر رفته
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب بانوحسین زاده و شاهزاده خانوم ممنونم از نقد استادانه شما و وقتی که ګذاشتید علی اسرع الحال ویرایش میکنم با آرزوی بهروزی و تندرستی | |
|
درود جناب افشاری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه چهارپاره قشنگی..
فقط جسارتا بند دوم مصرع سوم .. پایی و پیاده وزن رو مخدوش کرده.. شایدم من بد میخونم نمیدونم🥴 ولی وزن شعر مستفعلن مستفعلن فع لن..
یک_/خس_/تِU/ام_
با_/پا_/یی؟یا یِ؟/ پِU(نمیتونه هجای بلند تلفظ بشه)
یا_ /دِ _
عمرم بدون تو ..هدر.. رفته..
ولی در کل صمیمی و زیباست
سیزده بدر مبارک