پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
از نوادگان رنج و اندوه
در فصل چندم باران های بی هنگام
مچاله با درد؛
تاریک ترین آوازها را
با روشن ترین فکر
بی لرزش لب هایم
بلند فریاد می کنم
در انکار
آرزوهای به گور برده....
#بهاره_طلایی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد بزرگوار
سپاس محبتتون زیبا نگاهید❤❤🙏 | |
|
خانوم دکتر عزیز و مهربان سپاس از لطف نگاهتون
شادی سهم دلتون❤❤🙏🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون زیبانگاهید
🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
شاهزاده خانوم عزیزم❤❤❤
زیبانگاه و زیباوجودید مهربونم، سپاس🙏🙏🙏🌺🌺🌺
اوقاتتون باب میل🙏❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
ممنونم از لطف نگاهتون
سلامت و دلشاد باشید
🙏🙏🙏🌺 | |
|
ادیب ارجمند درود و سپاس
لطف نگاهتون مستدام
🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
شعربانوی عزیزم درود
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌺🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سال نو بر شما و خانواده ی محترمتون مبارک
سپاس از لطف نگاهتون🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس، سال نو بر شما و خانواده ی محترمتون مبارک 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام جناب جاویدان
سپاس لطف نگاهتون
🙏🙏🙏🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیزم
کوتاه زیبایی بود