سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 6 مهر 1403
    24 ربيع الأول 1446
      Friday 27 Sep 2024
      • روز جهاني جهانگردي
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۶ مهر

      کمتر از عشق پاک ما گله کن

      شعری از

      رضا محمدی (شب افروز)

      از دفتر ناز نگاه نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۴۰ شماره ثبت ۱۲۸۵۷
        بازدید : ۴۴۶   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)

      کمتر از عشق پاک ما گله کن

      باشد اما کمی تو حوصله کن

      با خودم باش و با خودت باشم

      دل پاک مرا شبی صله کن

      گوش و چشم تو محرم من شد

      روح خود را دچار مشغله کن

      در سکوتی که غم مرا خواهد

      نازنینم ز عشوه ولوله کن

      از جدائی مگو جدا بودن

      درد ما شد تو ختم قائله کن

      دل به عشق تو دادم و دادی

      این دو دل را بیا و یک دله کن

      شب فروز است و آنچه می دانی

      در وجودش شبی تو زلزله کن

      ---------------------

      شب افروز 28/1/92

       
       
       
       
       
      زندگی فیلمنامه ایست تکراری
      با هنرمندی جدید
      چه کسی بهتر بازی می کند؟
       خدا می داند
      ------------------
      شب افروز 7/3/92
      چرا انسان از خاک آفریده شد؟
      چون عاشقانه همه را در آغوش می گیرد
      و همبستر همه ی موجودات است
      خاکی باشیم
      --------------------
      شب افروز7/3/92
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      3