پنجشنبه ۱ آذر
قاصدک بیآشیان شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۱۲۸۵۳۳
بازدید : ۱۱۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
قاصدک بیآشیان
دمی بیاسای و
لحظهای
پرواز کن
حجاب کهنه شب را
از سر خود
باز کن
این بغض کهنه روزگار
این گره پیچیده به دار را
تو از کار فرو بسته ما
باز کن
نگاه کن که هنوز
دشت میجوشد
قطرههای باران
هنوز هم
راه میشوید
قاصدک بیآشیان
سوار باد شو
از شراب کهنه آزادگی
سیراب شو
تو بیا
بیا و
مشق خوب عاشقی را
ساز کن
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سال نو شما هم سرشار از ایده های نو و پر از موفقیت سپاس | |
|
درود سال نو خجسته باد بر شما سرور گرامی | |
|
درود فراوان سپاسگزارم سال نو بر شما و خانواده گرامی خجسته باد | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما جناب درگاهی بزرگوار
سال نو پیشاپیش مبارک