پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
باز امشب بر ســرم آواری از تکــرار ریخت
خاطراتش غصه ها در دیدهیِ بیدار ریخت
باز بغـضِ شعرِ من در شب،که در دیـروز ماند
چشمِ من بارید و خون از پیکر خودکار ریخت
فعل رفتن صــرف کرد و عاقبت با رفتنش
نغمه ی ناکوک را بر زخمه ی هر تار ریخت
وسعت دلتنگیَم از دوریَش بی انتهــاست
در جهان خالیم "شاید، اگر" بسیار ریخت
آرزوها در قفـــس زنـــدانیِ پـــرواز شـــد
آسمان را پس بده،چون ترسم از پیکار ریخت
#بهـــارهطــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند سپاس مهرتون، قدردانم🙏🙏
زیبا نگاهید بزرگمهر🙏🌹 | |
|
شاهزاده خانوم عزیزم درود❤❤❤ عااالی وجود پر مهر شماست بانو جانم ای من به قربون شما برم مهربون دوست داشتنی | |
|
استادبانوی عزیز درود و ارادت❤❤❤
زیبانگاه و زیباوجودید، سپاس مهرتون🙏🙏🙏❤❤❤❤🌹🌹 | |
|
درود و سپاس ادیب بزرگوار🙏🙏🙏
مهرتون مانا🌹🌹 | |
|
ادیب بزرگوار و عالیقدر درود و احترام سپاس از این همه لطف و محبتتون ممنونم که قابل دونستید 🙏🙏🙏🌹🌹🌹 باید عرض کنم تایید شدن خط خطیام توسط اساتید محفل شعر نااااب، افتخاری ست که بهم حس غرور میده🥰🥰🥰🤩🤩 و باعث. میشه بفهمم واژه هارو هدر ندادم 🤗 | |
|
ادیب بزرگوار جناب مهدی پور ارجمند سپاس مهرتون🙏🙏🙏🌹🌹🌹
سلامت و تندرست باشید🙏🙏🌹 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از لطف نگاهتون🙏🙏🌹🌹
به مهر خوندید، سلامت و تندرست باشید🙏🙏🌹 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از توجه تون🙏🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود ادیب ارجمند
سپاس از توجه تون، زیبانگاهید
🙏🙏🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
آفرین ها
بمانید به مهر و بسرایید