يکشنبه ۴ آذر
ببار باران شعری از فرهادنظری پاشاکی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۴۰ شماره ثبت ۱۲۸۲۱۴
بازدید : ۱۵۸ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر فرهادنظری پاشاکی
آخرین اشعار ناب فرهادنظری پاشاکی
|
ببار باران ، ببار بر بام این خانه
بزن با نغمه و چنگت
بزن با شور زیبایت
دل بی تاب من دریا می خواهد
ببار باران ، ببار بر بام این خانه
ناودانِ خانه ، بی صبر است
غزل در قلب من تَرکن ، ببار لالایی مادر
|
|
نقدها و نظرات
|
قدردان لطف و عنایت شما ادیب عالیقدر، زنده باشید🙏🙏🌺🌺 | |
|
نگاهتان در خور تحسین، استاد ارجمند🙏🙏🌹🌹 | |
|
سپاسگزلر لطفتان، بانوی صاحب قلم🙏🙏🌷🌷 | |
|
زنده باشید.سپاسگزار حسن نظر و حضور ارزنده تان🙏🙏🌹🌹 | |
|
سرفرود مهربانیتان، سپاس🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزار نگاه پرمهرتان🙏🙏🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
بسیارزیبابود