سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        چشم ابر

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سری به هم زنیم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۰۲ شماره ثبت ۱۲۸۱۶۲
          بازدید : ۶۲   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه


        چشم ابر..؟
        قطرۀ اشکی چکید از چشم ابر
        غلتغلتان حسرت دریا بدل 
        شوربختش فرصت ازدستش گرفت
        جای رود افتاد در اعماق گل 
        در خودش پیچید گفت ای بخت بد
        مادرم دریا نوشته ام ؛ درسجل
        رهسپارم آرزوهایم قطار
        تا شوم موج بلندی باب دل
        باتلاق افتادم ؛ از اصلم بدور
        روز وشب می نالم از ساحل خجل
        پادشاه تخت دریا بوده ام
        کینۀ توفان نمودم منعزل
        مشق خورشیدم که برگردم به اصل 
        تا ببار آرم هوایی  معتدل 

        پیرنظر(سلیم)
        زمستان : ۴۰۲
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۴۳
        خندانک
        درودبرشما استادپیرنظر عزیز خندانک
        زیبا وحکیمانه بود
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۰۵
        درود استاد عزیز
        پر معنی و زیباست خندانک
        فرامرز عبداله پور
        يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۳۸
        درود
        زیبا ودلنشین وباملاحت
        وپر احساس سروده اید
        🙏❤🌺⚘🙏
        رقص قلمتان ابدی
        جواد کاظمی نیک
        دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۰۹
        درودبرشما استاد عزیزم جناب سلیم،بزرگوار وگرامی وگرانقدر بسیار زیبا بود احسن برشما لذت بردم احسن برشما درودبرشما زیبابود 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        🌺🌺🌺🌺🌺
        🪻🪻🪻🪻
        🌼🌼🌼
        🥀🥀
        💮🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        🌺🌺🌺🌺🌺
        🪻🪻🪻🪻
        🌼🌼🌼
        🥀🥀
        💮
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0