بنام خدا
ای ملَک سیما جمالوندان سنون معنا یاغئیر
روحیمه سالمیش تزلزل صورتون یانمیش باغئیر
⚘
تیرِ مُژگانون سنون بو قلبیمی شان شان ایدوب
بی وفا دور دوت الیمدن ربی اِغفرنا چاغئیر
⚘
درده سالمیشسان سیزیلدار جسمیم ای مه رو دایان
خنجرِ حُسنیله باغریم باشینی شاهانه قئر
⚘
بو ملاحتله نزاکتله دایانمیشسان گوزل
ناز و عِشوه ن روحیمین مُلکین کرامتله ساغئیر
⚘
ای گونش اوزلی صنم انصاف ایله بیر رحم قیل
غمزه ی عشقون کونول باغینی یاندیرمیش یاخئیر
⚘
اِئو یِئخان جانلار آلان گَل بیر منیم حالیم سُوروش
دردِ هجرانون اوتورمیش سینَمه داغدان آغئیر
⚘
ای فرامرز بی وفا دلدار دامیندن یا یین
عاقلانه فکر ایله جهل بندین قِئر ها قِئر
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ای ملک سیما از جمالِ تو معنا می بارد
زیبایی صورتت روحِ مرا به تزلزل انداخته وجگرم کباب شده
❤
تیرِ مژگانت این دلم را سوراخ سوراخ کرده است
بی وفا بلند شو دستم رابگیر و صدابزن پروردگارا گناهان مارا ببخش
❤
جسمم را پنهانی به درد انداخته ای میسوزد ای مه رو وایستا
با خنجرِ حُسنت بندِ دلم را شاهانه پاره کن
❤
به این ملاحت ونزاکت که وا ایستاده ای ای زیبا روی
ناز و عشوه ات مُلکِ روحم را به کرامت میدوشد
❤
ای صنمِ آفتاب چهره با انصاف باش و رحم کن
غمزه ی عشقت باغِ دلم را سوزانده وازبین برده
❤
خانه خراب کن ، جان از بدن گیر بیا یک کم حالم را بپرس
دردِ هجرانت به سینه ام نشسته سنگین تر ازکوه
❤
ای فرامرز از دامِ دلبر بی وفا رها شو
فکرِ عاقلانه کن و بندِ جهل را بِبُر و محکم هم بِبُر
❤
عاشقانه ای زیباست
قدیم ها ترانه ای می خواند:
"دلی که عاشق نباشه
تنها میاد
تنها میره"