يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
به نام او كنم مهر دلم باز
كه بي نامش نگويم سر اين راز
همو كه ساخت از گل ادمي را
همين كه يا علي گفت كرد اغاز
به امر او زمين خاكي فرستاد
به هر ذره از اين خاك گوهري ساخت
طراوت را زباران داد برخاك
محبت را زخود بخشيد بر خاك
از ان خاك غريب گل را بهم ساخت
وز ان گل ادمي را چهره اي ساخت
به ادم هديه اي با نام دل داد
در ان دل خانه زيباي خود ساخت
بگفتا ادمي يادت بماند
در اين خانه كسي تنها نماند
اگر يادم كني هر لحظه عمر
بدان برتو دگر ترسي نماند
در ان دم ادمي شكر خدا كرد
سر سجده به لطف خالقش كرد
بگفتا اي خدا اي خالق من
جواب لطف تو با چه زبان كرد ؟
با آرزوی سلامتی برای دوست و استاد عزیزجناب منوچهری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.