جمعه ۲۵ آبان
عیبی یوخ شعری از رضا فیاضی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۱۱ شماره ثبت ۱۲۷۹۵۳
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب رضا فیاضی
|
سنده منی آت عیبی یوخ
باشقاسینا سات عیبی یوخ
لاپ بئله ویر سنی سئون
قلبیمی پاتدات عیبی یوخ
دای دئمیرم منیم کی اول
گئت گؤزلیم بو سن بو یول
مندن اوزاق سئوینجه دول
باغریمی چاتدات عیبی یوخ
باخما کی گؤزلریم دولوب
گوللریم آچمامیش سولوب
هر نه دی قیسمتیم اولوب
سن یاشا راحات عیبی یوخ
سنسیز عؤموردن آز قالیب
گؤزده دولو آراز قالیب
سینه ده غملی ساز قالیب
سازی سیزیلدات عیبی یوخ
دوزدوکی اولماسان هئچم
ایسته میشم اؤزوم سئچم
سن کیمی سئوگی دن کئچم
ایسته ییوه چات عیبی یوخ
عقلیدن آز قالیب چاشام
دردیله غصه دن داشام
دونیامینان ویداع لاشام
گئت منی آغلات عیبی یوخ
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاهزاده خانوم ممنون یخاطر توجهتون درست فرمودین ولی در اینجا آت معنی ول کردن می ده. سنده منی آت عیبی یوخ. عیب نداره توام ولم کن. باشقاسینا سات عیبی یوخ : عیبی نداره به یکی دیگه بفروش منو | |
|
درود | |
|
ممنونم | |
|
سلام شعر زبان مشترک تمام آدمهاست. ممنون از توجهتون | |
|
درود و سپاس از نگاه گرمتون | |
|
چوخ ساغولون مینت دارام | |
|
سلاملار سایقیلار مینت دارام | |
|
ساغول قارداش مینت دارام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مصرع اول نوشتید سنده منی ات عیبی یوخ.. تو هم منو ( دور )بنداز عیبی نداره.. ات یعنی انداختن .. یعنی توی ترکی ات دور. انداختن میشه ؟ ات اویانا.. بنداز اونور..
می دونید می خوام چی بگم..؟
می خوام بگم آیا زبانش الکن نیست؟ اینکه کجا بندازم؟ دور.. اینور.. اونور..
ممنونم از پاسخگویی تون
درود بر شما