دوشنبه ۵ آذر
مَــثَــل ( ربـاعــی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۴:۲۳ شماره ثبت ۱۲۷۹۱۴
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
هـرکس نه به ارزان و گـران خـوش بـاشـد
بـیدغـدغــه و خـنـدهکُـنـان خـوش بـاشـد
دیـکتـه به غلـط شـد مَـثَلـی ، بـاید گـفت :
" شاهـنامه مـزاج پارسـیان خوش باشد "
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود رویارو بر شما ایزدبانوی گرانمهر 🌷
سپاس از حضور ارزشمندتان 🥀🌼 | |
|
درود رویارو بر شما آقای استکی بزرگمهر 🌼
این رباعی در مورد گونه مثلی که از پیشینیان
گفتمان شده آنهم ( شاهنامه آخرش خوشه )
هستش 👉
این مثل به غلط دیکته شده برای ما پارسیان 👉
چون شاهنامه آخرش حمله سعد بن وقاس و
خالد بن ولید و عمر بن خطاب و در مجموع
هجوم تازیان به ایران توسط استاد پاکزاد
فردوسی بزرگ نگارنده شده ، این در حالی
است شاهنامه در مجموع جز هجوم تازیان
برای ایرانیان و پارسیان خوشه نه آخرش 👉 | |
|
درود دوست عزیز تشکر از شرحی که زحمت کشیدید موفق باشید | |
|
درود رویارو بر شما آقای پوری گران ارج و پر مهر 🥀 | |
|
درود بر شما هم میهن نازنین 🪴
سپاس از حضور ارزشمندتان 💗 | |
|
درود رویارو بر شما آقای کریمی
گران ارج و والافرجام 🥀
سپاس از پذیرایی و همراهی گرمتون 🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباوبامعناوتفکربرانگیزبود