يکشنبه ۲۷ آبان
گل ناز شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۱:۳۷ شماره ثبت ۱۲۷۷۲۸
بازدید : ۹۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
تبعیدی شهر چشای توام
یه عمریه که چشم به راه توام
تاریکیِ چشات برام یه نوره
نگاه تو یه کوه پر غروره
ساده بگم همون درمون دردی
که خون شدی توی رگام جا کردی
سوتِ قطارِ لحظه ی رسیدن
سازِ قشنگِ موقعِ شنیدن
برام معمایی پر از رمز و راز
برگ برنده می ،تویی امتیاز
تویی امیدِ روزای نرفته
بخت قشنگی که به سبزه بسته
برام طلوعی که غروب نداره
ماه پیش چشمای تو کم میاره
ای گلِ نازِ باغِ بی برگ من
تویی بهارِ این دل سرد من
تن تو عطرِ خوشِ مریم و یاس
فکرِ من ،باتو توآسموناس
چه بی مهابا شدی تار و پودم
بی تو با دنیایی غریبه بودم
شب شدم و شدی تو تک ستارم
بیا عزیزم که شدی نگارم
خزررسولی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما استادگرامی🙏🙏 | |
|
متشکرم از شما استاد بزرگوار🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سوم شعبان، میلاد با سعادت سالار شهدای کربلا ، حضرت امام حسین بن علی (ع) مبارک باد