جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا نیک نفس (فانی)
آخرین اشعار ناب علیرضا نیک نفس (فانی)
|
باز هم صدای طبل می آید ، از آن سـر کـوچه به این جا هم
باز هم صدای رعد می کوبد ، در این شبِ خسته به این جا هم
باز هم صدای پچ پچ و نجوا ، بـر آسمــانِ خـانـه میــروید
باز هم بساط پهـنِ رویا ها ، کم کم رساند خود به این جا هم
باز هم دلم در گیرو در غوغاست ، تا آسمان شب فرو ریزد
باز هم شود آیا طلوع صبح ، لختی رساند خود به این جا هم ؟
باز هم به دل دردی که گویا نیست ، برزخم او کوچکترین درمان
باز هم طبیبـی نیسـت تـا آرد ، نـور مسیحـا را به این جاهم
باز هم هزاران بیرق خونین ، بر دست بدکاران علم گشته
باز هم هوای خدعه و تزویر،تزریق خواهد شد به اینجا هم
باز هم همه با هم به یکباره ،در عشق رو حانی فرو غلطیم
باز هم غم امواج طوفانی، خواهد رساند خود به این جا هم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.