جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
تقدیم به تمام شاعران عاشق شعر ناب
آمدم!
اما کمی دیر آمدم!
اندکی هم سوختم
پیر آمدم
باشد
افسوسم تراست
باز هم آن کودکی هستی..
..که سنگش شیشه ام را میشکست!
از سخن سنجی شدم دلخسته
آه!!
کی دهی این مژده را؟
......... " شیشه ها پایان رسید "
_______________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
از مجموعه ی :از تو،به خــــدا رسیده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.